جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۳۹۷
خانه / مقالات آموزشی / چند اشتباهات رایج در برندینگ
چند اشتباهات رایج در برندینگ
چند اشتباهات رایج در برندینگ

چند اشتباهات رایج در برندینگ

مواردی بسیار زیادی در مورد برندینگ وجود دارد که اگر آنها را رعایت نکنید منجربه به وجود آمدن اشتباهات برندینگ خواهد شد و کسب و کار شما با مشکل رو به رو خواهد شد. در بین افراد و به‌خصوص صاحبان کسب‌وکارها امری آلامد است که داده‌های خود را به پاكیزگی سنجش نزنند. شما می‌بایست تمامی پیشامدها منتظره و غیرمترقبه را از قبل پیش‌بینی کنید و تا جای ممکن درخصوص چنین مواردی از پیش برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید سرمایه خطرات و ریسک‌های ملصق با کار خود را به حداقل برسانید. در مقالات آموزشی سایت اپن کرات قصد داریم شما را با چند اشتباهات رایج در برندینگ آشنا کنیم.

چند اشتباهات رایج در برندینگ
اشتباهات رایج در برندینگ

 پیام شما واضح نیست

ممکن است شما فعالیت‌های مازاد یدكی در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و پسین شبکه‌های مدنی جمعی داشته باشید، در این روی یکی از بدترین اشتباهاتی که ممکن است مرتکب آن شوید این است که پیغام‌های واضح و پیچیده‌ای ازنظر به کسب‌وکار و موردها نابه جا به آن در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. می‌بایست با شفافیت و نهانی از خود و کسب‌وکارتان سخن بگویید، تا در حد ممکن ورجاوند و نامتناسب اتكال جلوه کنید.

 تاثیر زمان در برندینگ

دندان‌پزشکان به شما وصیت می‌کنند که روزمره ۲ دندان‌های خود را مسواک بزنید، اگر شما این کار را نکنید به حركت درآوردن هستید هزینه‌های گزافی در مواجه نزد آن بپردازید.برندینگ شخصی هم دقیقا مانسته همین رونق است، شما از حین خود به دهش به خاطر برندسازی فردی و دولتی مخصوص كاربرد نمی‌کنید و پس از لختی واداشتن هستید هزینه‌های مختلفی را در حضوراً آن بپردازید.

ساخت برندینگ شخصی یکی از فعالیت‌های الزامی از باب توسعه‌ی شما است و نباید آن را پشت گوش بیندازید. من درک می‌کنم که شما به اندكی گلاویز گرفتار هستید که نمی‌توانید زمانی را به خاطر بعدی بگذارید. ولی باید به قوه ذاكره داشته باشید که برندینگ خصوصی :صفت اختصاصی به فعالیت‌های شما تسریع می‌بخشد و علت می‌شود سریع‌تر نتیجه بگیرید.

چند اشتباهات رایج در برندینگ
اشتباهات رایج در برندینگ

آشنایی با برند

هنگامی‌که ما درخصوص آغازین بار با تنهایی خودی می‌شویم، اكثر سعی می‌کنیم بهترین چهر از خودمان را به او آرم دهیم. اما بعد از مدتی چهره‌ی موهوم ما فاش می‌شود و بل این ضربه‌ی بزرگ‌تری را به موانست ما هوشیار و ناآگاه کند. به برندینگ هم نظیر شناخت فکر کنید، زمانی‌که شما سعی می‌کنید خودتان را بهتر از آن‌چه که هستید نشان دهید، بسیار از این‌که تفحص مثبتی ارتكاب داده باشید، ریسک کرده‌اید.

توجه داشته باشید که افرادی زیادترین سرمایه و تاثیرگذاری را در شبکه‌های همگانی معاشرتی و انفرادی و اینترنت دارند که دنبال‌کننده‌های آن‌ها بی چون و چرا به گفته‌های‌شان استظهار دارند. اگر شما متخصص هستید و کارهای سطوت به كاربستن می‌دهید، از نزدیک شدن به تاثیرگذاران آوخ نکنید. آن‌ها می‌توانند در مدت دما زیاد کوتاهی به شما در آبادانی کمک کنند. به شکل ناخواسته آدم به آن‌هایی که دیدگاه‌های خود را برملا می‌کنند و می‌نویسند اكثر تكیه می‌کنند. زیرا نگاشتن در حالت دانسته‌ها و فعالیت‌های‌تان به بشر این حس را القا می‌کند که شما در مرزوبوم خود یک متخصص هستید.

چند اشتباهات رایج در برندینگ
اشتباهات رایج در برندینگ

اما باید به شما بگویم اگر کسب و کارتان را دوست دارید ، اگر میخواهید به سود حاصل برسید و کسب و کارتان را به یک کسب و کار مبصر بزرگ تر تغییر کنید باید برند سازی را جدی بگیرید حتی اگر کسب و کار شما یک بوتیك مارکت است حتی اگر كارها خدمت گزاری ها فنی ساختمانی ارائه می دهید. کسب و کارتان را بی مكانت مپندارید و برای کسب و کار خود پایه خلق کنید.حتی اگر می پندارید حیوان کسب و کار شما را یک کار پوچ و تهی می شمارند و کار شما مقام مدنی جمعی زیرین دارد علت آن فقط یک چیز است و آن بی توجهی صنف شما به برند سازی است. وقتی شما حیث کسب و کار خود ارزشی قائل نباشید ، دیگران هم کار شما را بی ارزش خواهند پنداشت.

برند سازی هستی تشخص کسب و کار شما را در ذهن شنوا شکل می دهد. برند سازی به شما کمک می کند تا قسمتی از بازارچه را فتح کنید و هروقت برجیس به پی خدمات شما بود بدوی گزینه ای که در ذهن او مشخص می شود ، کسب و کار شما باشد

 

مطلب پیشنهادی

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

برای اینکه گوگل بتواند در فضای مجازی بر فعالیت های وب سایت ها نظارت کند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *