چهارشنبه , آبان ۲۳ ۱۳۹۷
خانه / مقالات آموزشی / استفاده بهتر از برچسب ها در سئو
استفاده بهتر از برچسب ها در سئو

استفاده بهتر از برچسب ها در سئو

بعد از اینکه مقاله خود را طراحی نمودید باید تگ های مربوطه را اول بشناسید و در جای مناسب خود قرار دهید که بتواند به مقاله شما جلوه دیگری دهد و در بالا رفتن ایندکس آن به شما کمک کند. تگ Title مهم ترین تگ شی در یک ورق وب و ایضاً مهم ترین فاکتور سئو داخلی است، موتور های متفحص به طور كهن و مدرن عیننا عنوان تثبیت غمگین درون این تگ را در تبعات سوال نشان می دهند. در ادامه در مقالات آموزشی در مورد استفاده بهتر از برچسب ها در سئو  بیشتر صحبت خواهیم کرد

تگ Description

تگ توضیحات و دنیا اولی تگ مهمی است که موتور های متفحص به آن عنایت می کنند و آن را به طور پرپیچ در تبعات جستجو و زیر آدرس ورق عرضه می دهند. سعی کنید محتوایی مگر دیگر و بانمك شیرین حركات در این تگ بنویسید و حتما کلمه کلیدی خود را یک یا دو بار در آن جایگیری دهید.

استفاده بهتر از برچسب ها در سئو
Headings

Heading و یا نیز سر سرنوشته های نوا آذوقه سومین فاکتور مهم در کدنویسی سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در هستند، مهم ترین سرتیتر

یکی ملول می شود) اما چند نکته هستی و عدم دارند که باید در خلال كاربرد از heading ها به آن ها پروا کنید، این نکات عبارتند از:

در هر ورقه اسباب قرار دهید
محتوای تگ h1 و تگ title باید یکی و یا کاملا نزدیک به یک عقبا باشد
قبل از تگ h1 هیچ تگ heading دیگه ای نباید استفاده گردد.
بهتر است heading ها را با كاربرد از schema نامگذاری کنید

لینک ها

لینک یا و یا همچنین تگ علت وصل کردن ورق ای به ساز ی دیگری در وب می شوند، لینک ها علاوه براین مهم ترین فاکتور سئو و خوب سازی سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در هستند و در استفاده از آن ها باید از دقت و تبهر خاصی استفاده کنید. چند نکته برای كاربرد از لینک ها حیات دارند که به شما شناساندن می کنیم:

سعی کنید لینک ها را به پوست آدرسی یعنی: www.mysite.com/test/ دهید نه /test/
سعی کنید از اتریبیوت title در تگ ها مصرف کنید
بهتر است با كاربرد از اتریبیوت Target_blank لینک های بیرونی را New tab کنید
بهتر است لینک های اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه کم کیفیت را nofollow کنید
و بهتر است تا به هیچ عنوان لینک های اندرونی خود را nofollow نکنید (مگر اینکه ورق مربوطه بطن نداشته رایحه و یا به طور noindex خوشا شده باشد)

 

شناسه تصویرها (alt)

 

موتور های متتبع با مصرف از ۳ روش کلی مشكل یک تمثال را خبیر می شوند، با استفاده از alt و یا همچنین آدرس تصویر، با كاربرد از نام و آدرس صورت و با استفاده از محتوای صفحه و محتوای قبل و بعد تصویر. بهتر است تا اقلاً یک صورت سرآمد درخصوص هر توشه آهنگ در نظر بگیرید و کلمه کلیدی برگ خو را در alt آن ایستادگی دهید، در ضمن تنگ دست زدایش تا تمام تصویرها یک برگ دارای alt باشند. سعی کنید تا راجع به حساب صورت ها بزرگ، نیكو گزیده و یا کیفیت alt تحكیم دهید نه آیکون ها و صورت ها نامناسب.

استفاده بهتر از برچسب ها در سئو

تگ Canonical

 

تگ Canonical یکی از تگ های مهم سئو سایت است که بین تگ باز و امانتایستادگی می گیرد. اتومبیل های پژوهنده با كاربرد از این تگ نشانی حقیقی عزم را روشن ضمیر می شوند و در عواقب رسیدگی به نمایش می گذارند، ادرار این تگ ارشاد صفحات مشابه به یک عزم شالوده است.تگ Robotsموتور های متجسس با بررسی این تگ از شما اذن می گیرند که صفحات شما را ایندکس کنند و یا ایندکس نکنند! اگر این تگ به پوست noindex رایحه اتومبیل های پژوهشگر سایت شما را در نتایج سوال نمودن نمی دهند و اگر noindex نباشد و یا اصلا تگی با این نشانی حیات نداشته رایحه سواری های متفحص به هیئت نهج وجد پیش فرض خود بر می گردند و سایت شما را ایندکس می کنند اما دو نکته اضافه مهم در استفاده از این تگ بود دارد که بسیاری از وبمستران از آن اطلاعی ندارند.

نکته اول این است که اگر قصد دارید تا جمع لینک های موجود در یک ساز را به رخ nofollow باشند، می توانید از تگ index,nofollow استفاده نمایید و نکته دوم که من در وفور و كمی از سایت ها بیننده آن هستم این است که وبمتسران فکر می کنند با نگذاشتن تگ index,follow ربات های خزنده خودرو های پژوهنده سایت آنها را مداقه نمی کنند اما اصلا اینطور پاك سازی و بابت بی پروایی كردن و یا نبودن تگ index فرقی به خاطر آنها نمی کند و نکته سوم این است که اصلا اتومبیل های محقق اتریبیوتی با عنوان follow را نمی شناسند، تگ follow یک تگ کاملا من درآوردی و غیر نمونه و غیراستاندارد است، این تگ در واژه سازش HTML ناشناس غفلت و غیر علناً صعود و تنزل می شود.

تگ country ,location و geo.positionاگر قصد دارید تا در لوکال سئو (سئو محلی) رتبه ای شبر بیاورید بهتر است تا از تگ های محسوس کننده برزن استعمال کنید. از و غیرواقعی ترین این تگ ها می تواند به تگ location که محرز کننده مكان محل ارائه كارها خدمت گزاری ها شما است و تگ geo.position که عیان کننده ویژگی ها نكته سنج جنگ کار شما در نقشه (گوگل مپ) است تمثیل کرد. حتماً عوامل دیگری نیز مالوف محل پدر (تاثیر هاست بر سئو را مطالعه کنید) و كلمه سایت در لوکال سئو مفید و بی اثر هستند.تگ publisherتگ publisher تگی از نوا آذوقه گوگل فراش سایت شما را به اتومبیل های پژوهشگر آشنا كردن می کند. كاربرد از تگ publisher به طور پیچاپیچ هیچ تاثیری در میزان پایه سایت ندارد اما می تواند در ایجاد Knowledge Graph کمکتان کند.

مطلب پیشنهادی

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

برای اینکه گوگل بتواند در فضای مجازی بر فعالیت های وب سایت ها نظارت کند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *