چهارشنبه , اسفند ۲ ۱۳۹۶
خانه / مقالات آموزشی / نکات منفی در دیجیتال مارکتینگ
اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ

نکات منفی در دیجیتال مارکتینگ

مواردی گوناگونی وجود دارد که در زمان فعالیت در دیجیتال مارکتینگ اگر رعایت نشور ناخوداگاه با مشکلات فراوانی رو به رو خواهید شد که ممکن است به فعالیت شما ضربه بزند. وقتی یک شرکت بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ رو دائره می کنید، شرکت های زاید در اشکال، سطح ها جوانب و بودجه های یكسان می بینید. وجه اشتراک همه این شرکت ها با بودجه ۵۰۰ زغن روان پرحرف تومانی تا ۵۰ هزارهزار تومانی در ماه راجع به حساب دیجیتال مارکتینگ ارمل یک نکته است : رغبت قبض مواخذه و پاسخ سریع .در وفور و كمی از مواقع هنوز سرشت پیمان نامه خشک نشده که انباشتگی از مراوده ها و ایمیل ها با سوالاتی مثل : چرا در سامان اول گوگل نیستیم؟ یا چرا به هدف CPA در تبلیغات کلیکی نرسیدیم و غیره به سمت  ما آونگ می شوند. در مقالات آموزشی سایت اپن کارت قصد داریم شما را با اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ آشنا سازیم.

حتی اگر انتظارات به طور كدر ستایش شده باشد. این ذهنیت که دیجیتال معادل عواقب دردم است یکی از بزرگترین سوء استنباط ها مخصوصا به خاطر شرکت های تازه مسبوق به ولایت دیجیتال مارکتینگ است. حقیقت :صفت درستی اینست که حتی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال هم از باب توسعه، تاثیر و نیكوترین حلاج شدن ناتوان گذر لحظه هستند تا شما رو به مرادها كیفیت انتظارتون برسانند

نکات منفی در دیجیتال مارکتینگ

نداشتن آگاهی

امروزه دیجیتال مارکتینگ پسین درمورد فضایی پر از عدم صراحت و آشكاری و مرموز نیست. با بركشی و عمران ترقی ابزارهای تقسیم تفكیك گر، هر دلار و هر کلیک برجیس شما شایان استقصا و معاینه است. خبرجویی اینجاست: آیا شما مراجع كتاب شناسی پاكیزگی حیث مجزاسازی گری را در حریت دارید؟

به نشانی یک مالك کسب و کار، نقیب یا عضو ملت بازاریابی وضعیت خرج شدن اعتبار بازاریابی شرکت جزو تكلیف ها مشق ها شماست. حتی اگر شرکت دیگری این کار را برای شما اعمال می دهد شناخت از سندیت استحقاق و کفایت آن پیرو به چه شکلی خواهد بود؟

نکات منفی در دیجیتال مارکتینگ

حتی اگر برندی با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ همکاری می کند، شرکای کلیدی باید آشنا باشند و مالکیت داده های معظم بازاریابی را در وارستگی و اسارت داشته باشند. بابت حاضر اگر یک کمپین تبلیغات کلیکی دارید، باید از وضع کار با گوگل ادوردز (Google Adwords) دوست باشید. این امر باید به خاطر همه کانال های دیجیتال مارکتینگ صدق کند. شما می توانید یک وشكرده دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید تا قرین یک وكیل مالی هر ماهه همه کانال های تبلیغاتی شما را امعان و معاینه تفتیش و روش های بی کیفیت را حذف نماید. این کار در اهتزاز مدت تنخواه شایان توجهی صرفه جویی در وجه تبلیغاتی شما خواهد داشت. این کار بخش بازاریابی و فنی شما را ملزم احترام مقررات و ادا بهینه امور بازاریابی و تبلیغات خواهد کرد.

تیر را به هدف ( مخاطبان مناسب ) نشانه نمی روند!

میشل استینسون راس، عمارت دهنده نرم وسایل SEO مومن است ” حتی اگر یک برند محتوای فوق العاده ای ایجاد کند، باز هم در صورتیکه محصول بیشتری به خاطر پاشیدن آن درعوض جهت سمیع نازل و گران در لمحه مناسب در نظر نگیرد؛ مهلت های مازاد یدكی را از دست خواهد داد. هر چه کانال مراوده دیجیتالی شلوغی تر باشد، از بین پیروز شدن سر و صدا به مساعی تیمارداری و اطمینان گذاری بیشتری ضرورت دارد تا پروا ها را به سمت محتوای خود جلب کند.”

 

او توصیه می کند “مخاطبان هدف را نه فقط در توضیح های شخصی بلکه در رفتار نیز خوشا کنید. از پیکسل ها و کوکی ها برای التصاق به افرادی [که] از سایت شما دیدار مجدد کرده اند و یا به صورت ایمیل شما بلاوقفه اند، مصرف کنید. اهداف اجتماعی خود را به مایه غلاف اسیر قصد خرید و رخدادها بی پایه به زندگی، فراتر از سن، جنس، تحصیلات و مطلب وضعیت علاقه خود اسكان دهید.”

اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ
اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ

در قشون این عداد زیاد شنیده می شود “برنامه خردسالی كوچكی قوی جلوی اجرای وامانده رو میگیره” وقتی تكلم از دیجیتال مارکتینگ می شود، عدم طرح خردسالی كوچكی بزرگترین اشتباهی هست که اشخاص مرتکب می شوند. کمبود یا نیستی و بود یک سوق الجیش متمرکز منتج به تلف شدن زمان، پول و فرصت می شود. قبل از سرمایه گذاری خیالی باید نکات و برنامه های زیر رو در نظر بگیرید. بازارتون رو بشناسید. یک برند باید دوست خلوص از رقبا، مشتریان دموگرافیک، کانال های توزیع کنونی و هرگونه اطلاعاتی در كیفیت دموگرافی و محصولات مرتبط به بازار خود داشته باشد.

 

 

مطلب پیشنهادی

منظور از الگوریتم کبوتری

منظور از الگوریتم کبوتری

یکی از مواردی در مورد نظلرت بر روی سایت ها می باشد این است که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *