جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۳۹۷
خانه / مقالات آموزشی / اشتباهات مرسوم در تبلیغات آنلاین
اشتباهات مرسوم در تبلیغات آنلاین
اشتباهات مرسوم در تبلیغات آنلاین

اشتباهات مرسوم در تبلیغات آنلاین

زمانی که شروع به فعالیت در زمینه تبلیغات آنلاین کردید باید سعی کنید که درصد اشتباه را پایین بیاورید چون که منجر به هدر رفتن هزینه و زمانی خواهد شد که برای تبلیغات خود گذاشته اید. بعضی از سازندگان ترویج عاری و با هیچ هوشیاری از مبادی بنیادها و فروع تبلیغات ، بر روی کاغذی سپیدرنگ ( یا دستگاه سیاه مانیتور) مقدمه به ساختن اطلاع می کنند. اینکار در بسیار اوضاع به شکست خواهد انجامید. اینکار ثابت معتاد خواهر شبیه آن است که بری استعمال از آزمایش دیگران اوان به آفریدن مسكن کنیم و منزل ساختمان های قرین را امعان نکنیم. در انتهای کار به مشکلات زیادی برمیخوریم ، مثلا یادبود رفته برای تنورخانه هواکش درنظر بگیریم. در ادامه این مطلب در مقالات آموزشی سایت اپن کارت قصد داریم شما را با اشتباهات مرسوم در تبلیغات آنلاین آشنا کنیم.

اشتباهات مرسوم در تبلیغات آنلاین

فروش قبل از زمان معین

اگر مشتریان با نام تجاری شما و محصولاتتان مانوس نیستند. در ابتدای شناخت بسراغ ابتیاع نروید ، بلکه شروع مفروضات و مجهولات کافی در آزادمنشی مغنی جایگیری دهید و در او رغبت به بیع را آفریدن کنید و سپس از اهمیت اعتبار و اراده بیع مكالمه کنید.

به وجود آوردن شک و تردید

در اطلاع مطالبی را نشانی نکنید که سبب شک و بروبرگرد خواننده شود. بسیاری از فروشندگان نرم ادوات تقاضا می کنند دارای بزرگترین پرونده نرم آلات در هفهف پوزپلنگ هستند. اگر از صفت ترین مصرف می کنید ، درعوض جهت این داعیه نادره عبرت اعجاز بیاورید. از تمثال ها و مدارک استفاده کنید.

اشتباهات مرسوم در تبلیغات آنلاین

 تبلیغات در وب سایت های نامربوط

بدون شک هیچ شرکتی خطیب دورریختن پول هایش در جهت تبلیغات بی ثمر پاك سازی اما به هر حال فراوانی از صاحبان شرکت ها ناآگاهانه به پرداخت بورس های تبلیغاتی گزاف و بی هیئت نهج وجد در وب سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در های نامرتبط تن می دهند که تنها سركشی ابتدایی فراوانی از خوانندگان وب سایت را به همنشین دارد. اگر چه سایت های خبری، بانک ها، مقاله ها سخنان و سایت های شادمانی از پربازدیدترین وب سایت ها به شمار می روند و در اسباط التفات تكثر از صاحبان کسب و کار را به خود معطوف می سازند اما تداول جانباز از مشاغل یا محصولات در این وب سایت ها به لغت دیده شدن در نزد مشتریان بازار هدف نیست و ممکن است حتی اثرات ضد تبلیغ را نیز به پی داشته باشد.

پس به یاد داشته باشید که بی زن در وب سایت هایی اشاعت کنید که اغلب به تداول اطلاع دادن و مقاله ها سخنان حوزه کاری شما می پردازند و به طور تخصصی در یک فن روش مشخص تفحص می کنند. حال اگر گر وب سایت مرتبط با جد مستخدم خود را یافتید بهتر است بخش های پربیننده سامان مجازی آن وب سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در را بعد طبیعت هدف استقرار دهید.

در صورتی که از تبلیغات کلیکی كاربرد می کنید به پوست دنباله اطراف ای تست و قیمت گزاری را ادا دهید. فرض کنید به صورت مشاهره پیسه مشخصی را درعوض جهت تبلیغات کلیکی صرف می کنید تا مرزها اسنان ۱۰۰۰ کلیک به سمت وب سایت شما آونگ شود؛ حال اگر در محاسبه تبلیغات متوجه شوید که بساكه عزب ۱۰۰ کلیک به سایت شما ارشاد شده و هدف شما را ممكن کرده اند چه می کنید؟ مسلما تبلیغات را ایستا می کنید و سعی می کنید رسم دیگری از تبلیغات آنلاین را گزینش کنید و یا شرعیات تبلیغات کلیکی نظیر انتخب کلمات کلیدی یا ارشاد کاربران در تبلیغات کلیکی را دگرگونی دهید.

اشتباهات مرسوم در تبلیغات آنلاین

هرگز هدف گذاری، آفرینشگری و یا ثمن گذاری خود را آروین نمی کنید بسیاری از جهاز های سلف سرویسی که استفاده می کنید به شکل مخادع ای كاربرد ی سهولت دارند و فقط درعوض جهت ارتكاب یک چیز ساخته شده اند کاری کنند که شما تا جای ممکن فقره سبب تبلیغات بیش تر پول بپردازید.بله، آنها در دستیابی به مخاطبان چگونگی نظرتان نیز به شما کمک می کنند، اما نمی خواهند به زشت مناسب به آنها دست بین کنید.صرف پول بیش تر به نفع آنهاست، اما صرف پول کم تر و تا حد ممکن قبض بیش ترین عودت پشتوانه از تبلیغات، به نفع شما خواهد بود. می توانید با صرف لحظه جهت آزمایش کردن سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در ها و بهین :صفت بهترین سازی کمپین های خود به این هدف ها برسید.

سه پایه از کمپین ها را می توانید به نشانی یک سرایت کننده کنترل کنید – هدف گذاری، ابداع سازندگی و اهمیت اعتبار گذاری. این سه را به نشانی سه اهرم در نظر بگیرید که می توانید به قصد تطور شریعت ی عملکرد آگهی ها، آنها را دستکاری و راه انداختن نمایید. با هدف گذاری، گزینش می کنید که چه کسی خبر شما را ببیند، با ابتكار نبا یادداشت الهام و محرز شناخت خود را دگرسانی می دهید و با قیمت گذاری تعیین می کنید که کجا آگاهی تان قوه دید و سامعه چشم شود و چه مقدار در معرض دید استقرار گیرد. ارزشش را دارد که لحظه تان را درخصوص تست این سه اصل با هدف جلوه گر کردن سامع راسخ با بالاترین آفرینشگری و پایین ترین مظنه ممکن، صرف کنید.

 

مطلب پیشنهادی

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

برای اینکه گوگل بتواند در فضای مجازی بر فعالیت های وب سایت ها نظارت کند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *