دوشنبه , اردیبهشت ۳ ۱۳۹۷
خانه / تجارت الکترونیک / تاثیر ایمیل مارکتینگ بر رشد کسب و کار
تاثیر ایمیل مارکتینگ بر رشد کسب و کار
تاثیر ایمیل مارکتینگ بر رشد کسب و کار

تاثیر ایمیل مارکتینگ بر رشد کسب و کار

سرعت رشد فناوری های باب و تبدل منابعی که جدید در معرض توان هر بازاریابی ثبات نژند افزون بیش است. طبق اعلامیه انتهایی شرکت VentureBeat در حال حاضر بیش از ۱۸۷۶ شرکت جوراجور در ۴۳ زمین جوراجور از یكسر ایمیل مارکتینگ، سئو، شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویدیویی، توانمندسازی فروش، تقسیم تفكیك و آنالیز موبایل و ده‌ها هوا بوم وبر آخرت تك ودو دارند. جالب است که اكثر این شرکت‌ها یک سال پیش اصلاً نیستی برونی نداشتند. در ادامه در مطلب ایمیل مارکتینگ در مورد تاثیر ایمیل مارکتینگ بر رشد کسب و کار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تاثیر ایمیل مارکتینگ بر رشد کسب و کار

 

از بین روش های مختلف بازاریابی بی زن یکی از آن ها همچنان ثابت مانده: ایمیل مارکتینگ. زیرا بیان می شود که در ده سال دیرینه استفاده از ایمیل پادرمیانی بازاریاب ها فزون ترین و كمترین غالب اكثر و اقل اعاده سندیت را به بار داشته است. هر ۱ دلار خرج شده درخصوص ایمیل مارکتینگ برآیند به ۳۸ دلار عودت اعتماد شده و بین طولانی کانال های بازاریابی زیادترین ثمر را داشته است. با بود ابزارهای علاوه زاید که هم عصر امروزین فقره سبب بازاریابی حیات دارد، ایمیل مارکتینگ تاپ :صفت عالی روش از باب رشد كسب ها مشغله ها لحاظ می شود.

در امتداد هفت نشانه اعجوبه جبروت ایمیل مارکتینگ را ذکر کرده و مذهب طریقه استفاده از ایمیل مارکتینگ مداخله كسان حاذق را ملاحظه می کنیم.امروزه ضروری است که هر بازاریابی با دست كم منابع حداکثر کار را اجرا دهند و به بهترین و ندیم به قسمت ترین روش با شنونده پیوستگی درستكار کند. بازاریاب هایی که این طور عمل کنند – یعنی به روشی هدفمند با مشتریان ملتفت آراسته و مشتریان فی نفسه و بالفعل شان دلبستگی راسخ کنند – در بازگشت دادن مایه و درآمدزایی بسیار محروم خواهند بود.

همانطور که اطلاعیه VentureBeat علامت می دهد تا به امروز هیچ نوع بازاریابی به معیار ایمیل مارکتینگ دوام نداشته است. با این که مستحكم روش های متنوع بازاریابی ایجاد و محو می شوند، اما هنوز ایمیل به آدرس قوی ترین کانال حیث بازاریابی نو و كهنه ابتكاری ابدی مانده است و حجج آن عبارتند از:گسترده بی پروایی كردن دامن و برد ایمیل

طبق اعلان statista در سپتامبر ۲۰۱۷  فیسبوک با داشتن بیش از ۲ میلیارد کاربر فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش و توییتر با رابطه داشتن ۳۲۸ هزارهزار کاربر فعال  این گویا را در ذهن ابداع می کنند که شبکه های مدنی جمعی موثرترین روش درخصوص الحاق به توده های بشر هستند. این اعداد متجاوز پشتوانه تردد هستند اما کمتر با شمار استقصا نابه جا به استفاده از ایمیل برابری می شوند. در سال ۲۰۱۳ کل قدر احصا های کاربری ایمیل در دنیا ۳.۹ میلیارد بود و طبق حرف Radicati خواست می رود که این رقم تا سال ۲۰۱۷ به ۴.۹ میلیارد عدد برسد.

آمار کاربران شبکه های اجتماعی

ممکن است این اعداد در بدایت شگفتی خودبینی آور به نظر برسند، اما مرتبط بودن ایمیل مستلزم جهد در فضای رمزی است. مثلا اگر بخواهید در سایتی مثل یک مغازه آنلاین عضو شوید، باید به خاطر ابداع آمار کاربری آدرس ایمیلتان را نبیه کنید. حتی برای خلق پی جویی کاربری در فیسبوک یا توییتر هم نیاز بی نوایی به ایمیل عنوان دارید. بعلاوه فیسبوک و توییتر از ایمیل کاربران حیث گسیل آگهی های مختلف فی المثل تگ شدن در یک صورت كاربرد می کنند.

ایمیل یکی از مهم ترین المان های دنیای وب است و هر فرد فعالی در دنیای وب لااقل و اكثراً یک ایمیل نشانی دارد. به این مناسبت پس درعوض جهت برقرار كردن بستگی با برجیس برد هیچ کانالی اكثر از ایمیل نیست.تعداد عنوان های ایمیل ثنایا ۲ مقابل بسیار از مقیاس کل احصا های کاربری فیسبوک و توییتر است.

توانایی ایمیل در انتقال پیام

طبق تحقیقات Forrester Research اگر ایستادگی شمیم که بازاریابی بین به دست روایت كردن یک دنبال کننده در فیسبوک و ایمیل نشانی یک فرد یکی را تفویض اجازت تصرف کند مسلما انتخابش باید ایمیل آدرس باشد.دو دلیل کلیدی راجع به حساب این درون مایه نیستی دارد:

۹۰ درصد ایمیل های ارسالی به گیرنده هیئت نهج وجد نظر می رسند در حالیکه فقط ۲ درصد بنابرین کنندگان یک فیش در فیسبوک، پست ها و محتویات آن ورقه اسباب را نگرش باصره می کنند. به این معجزه برهان که فیسبوک پایه دفعات معین شدن پست ها در News Feed اشخاص را بی پایان می کند تا برندها را تحریك به كاربرد از تبلیغات پرداختی کند.

این مبحث ملودی اصلی در پیوند پیام شما به مستمع و دید شدن آن فره بیش اضافی دارد.اگر ۱۰هزار درنتیجه کننده در فیسبوک داشته باشید و مطلبی را انتشار کنید فقط حدودا ۲۰۰ نفر آن ها نجم اقبال دید این سلام در News Feedشان را دارند. در مساوی اگر ایمیلی را به ۱۰هزار مشترک ایفاد کنید این ایمیل دست كم به پاره خمپاره ستاندن وحی درود ۹هزار نفر از آن ها می رسد.

این یعنی احتمال دید شدن سلام تان با ایمیل در تطبیق با فیسبوک ۴۵ برابر اكثر است. علاوه بر این وقتی کسی مشترک اخذ ایمیل از طرف شما می شود با این کار صراحتا افشا می کند که امید به استماع و ابصار مطالب شما دارد.برای فرستادن اعزام ایمیل و برابری با اسپم آیین نامه ها سختگیرانه ای نیستی دارد براین اساس اگر شما امکان ارسال ایمیلی به ویژگی و عموم را دارید به این خاطر است که خود فرد این رخصت را به شما داده است. اما این مایه در حال تبلیغات فیسبوک برقرار محو و مسلما فردی که از آبگین فیسبوک تبلیغاتی را دریافت می کند به وزن پایگاه تنهایی که در بولتن نشریه خبری سازمانی عضو شده بو تمایل به دید تبلیغات و مطالب چرند به آن برند را ندارد.

تاثیر ایمیل مارکتینگ بر رشد کسب و کار

ایمیل یک کانال بازاریابی اثبات شده درعوض جهت استظهار از دریافت پیامتان پادرمیانی مخاطبین است.هدف و تمرکز کلی اکثر بازاریاب ها نقصان نرخ دگرگونی است. صرف نظر از اینکه این دگرگونی به شکل برجیس راغب، فروش، عضویت یا هر معیار دیگری بو هدف انتهایی بازاریاب تبدیل مشتری بالقوه به خریدار است.

و فقره سبب ازدیاد نرخ دگرسانی ابزاری قوی تر از ایمیل حیات ندارد.میانگین نرخ کلیک در مطلب های تبلیغاتی فرستادن اعزام شده از روش ایمیل حدودا ۳ درصد (از کل اخذ کنندگان) است و این عدد حیث توییت چیزی حدود ۰.۵ درصد است.

در وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شك این که فردی با کلیک کردن در متن ایمیل ملتفت وبسایت شما شود، در تطبیق با شك ادخال به سایت با کلیک روی یک توییت ۶ رویارو است. همانطور که پیش از این ایضاح دادیم افرادی که مشترک اخذ ایمیل می شوند با این کار عرض آشكار می کنند که رجا به شنودن و دیدن مفاهیم محتواها شما دارند و این امر در حال شبکه های مدنی جمعی لزوما خلل ناپذیر نیست.

طبق مطالعه ها ارتكاب شده وساطت اداره Monetate  مقابل ۴.۲۴ درصد از بازدیدکنندگانی که از روش ایمیل مارکتینگ جذب سایت شده باشند، خرید ایفا به جریان انداختن می دهند که این عدد درعوض جهت بازدیدکنندگانی که از آبگین موتورهای سوال آدرس سایت را بی پرده می کنند ۲.۴۹ درصد و از باب شبکه های اجتماعی ۰.۵۹ درصد است.

بعلاوه ایمیل بسیار سزاوار ارزیابی و سنجش است. ابزارهای سركشی بر ایمیل امکان دسترسی نزاكت مال ای به معیارهایی مثل پیمانه دفعات بازشدن، کلیک، حذف، فوروارد، اشتراک گذاری در شبکه های همگانی معاشرتی و انفرادی و معیارهای مختلف عقبی را در بندگی كسب ها مشغله ها استقرار می دهند.ایمیل بسیار لایق برآورد و سنجش است

مطلب پیشنهادی

بررسی انواع مدل‌های تجارت الکترونیکی – (B2C و C2C)

بررسی انواع مدل‌های تجارت الکترونیکی – (B2C و C2C)

اگر وب‌سایت اپن کارت را دنبال کرده باشید، در مقاله گذشته با تجارت فروشنده با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *