جمعه , اردیبهشت ۶ ۱۳۹۸
خانه / مقالات آموزشی / دلیل محبوبیت کارت ویزیت
دلیل محبوبیت کارت ویزیت

دلیل محبوبیت کارت ویزیت

ال و نو سال خیلی خوبی در محور فروش کتاب‌های فیزیکی در جهان بوده است. بعد از چندین سال افول، فروش‌ها جانی ازنو گرفتند و بیش از ۱۸ میلیون کتاب در سال ۲۰۱۷ فروخته شد. در حوزه آسودگی نیز وضع به همین روش است؛ چرا که بر خلاف رشد فزاینده طرب دیجیتال، صفحات گرامافون ۱۴ درصد از کل فروش آلبوم‌های فیزیکی فروخته شده در سال ۲۰۱۷ را تشکیل می‌دادند.البته این آمار زیاد هم تعجب آور نیست؛ چرا که در برخی موارد، محصولات فیزیکی از محصولات دیجیتالی جلو می‌زنند؛ به این دلیل که می‌توان با آن‌ها یک رابطه احساساتی شکل داد. در ادامه مطلب مقالات آموزشی در مورد دلیل محبوبیت کارت ویزیت بیشتر می گوییم.

دلیل محبوبیت کارت ویزیت

آن دسته از کسانی که صفحات گرامافون معامله و شرا کرده‌اند؛ حتما از طریق کامپیوتر و تلفن همراه نیز رامش گوش می‌دهند؛ اما قطعه‌هایی که واقعا برایشان صولت دارد را به مجموعه آسودگی فیزیکی‌شان افزوده‌اند. همین‌طور، جای تعجب ندارد که خریداران کتاب فیزیکی را در حال مطالعه کتاب با استعمال از کتاب‌خوان‌‌ها ببینیم. اما وقتی صحبت از کتاب مورد علاقه‌ی آنها می‌شود، برتری می‌دهند که یک کپی از آن را در قفسه نگه‌داری کنند.

این مناسبت هیجانزده دقیقا همان چیزی است که در دنیای کارت‌های ویزیت وجود دارد. تلاش‌های بی‌شماری صورت رنجیده تا کارت‌های ویزیت را با ابزار‌های دیجیتال نظیر بارکدهای QR جایگزین کنند؛ با این حال هرروز ۲۷ میلیون کارت حق العلاج چاپ می‌شود.

منشا کارت‌های حق العلاج به قرن پانزدهم در چین برمی‌گردد که با مصرف از آن به محلی‌ها خبر ملاقات شخص سطوت را می‌دادند. در فرنگ قرن ۱۷، نفوس طبقه‌ی مرفه‌تر سازمان از کارت‌ها برای شناساندن خود در بازدید از مکانی استفاده می‌کردند. نوعی از آداب خلط به‌خصوص نیز در مورد کارت‌ها رشد کرد که استعمال از آن‌ها را شامل می‌شد و اکثر خانه‌های بزرگ، یک سینی خصوصی کارت داشتند و بازدیدکنندگان کارت خود را در آن قرار می‌دادند.

با رشد شورش صنعتی، تجار از آن‌ها به مثل تبلیغات قابل حمل كاربرد کردند و همزمان با کاهش کاربردشان در گروه کم کم به ابزاری ضروری در بازرگانی تحول شدند. امروزه در ژاپن، همچنان استعمال از کارت‌های حق العلاج نیاز به یک آداب آمیختگی دقیق دارد که باید تكریم شود.

امروزه، كسان هنوز در حال خرج کردن مبلغ ها وجوه زیادی پول برای کارت‌های ویزیت خود هستند. چنانکه گران قیمت‌ترین کارت ویزیت به قیمت ۱۵۰۰ دلار به ازای هر کارت خرج دارد. پخش کردن کارت‌ها هم زمان معمولا به ندرت پیوستگی می‌افتد؛ ولی وقتی یک کارت پول ویزیت به محاطب می‌دهیم برتری بر این است که قابل آگهی باشد. به همین دلیل است که کارت‌های پول ویزیت نقشی بنیادی در یک حافظه از یک جلسه درحضور ایفا می‌کنند.

دلیل محبوبیت کارت ویزیت

یک نیوشنده و گوینده در تلفن همراهتان ممکن است از یک ایمیل یا یک شبکه همگانی معاشرتی و انفرادی آمده باشد. اگر کارت حق العلاج کسی را دارید احیانا وی را رو در رو دیدار کرده‌اید و این کارت در ذهن شما خواهد ماند. این مطلب شروع و انتها به‌خاطر نام پیوستگی نمی‌افتد گاهی حال لوگو، رنگ و فونت است که کار اصلی را انجام ‌می‌دهد. مخاطبان در گوشی شما به‌وسیله خود گوشی استایل‌دهی می‌شوند تا اینکه انعکاسی از اعتبار هر فرد باشند.

حتی آتمسفر کارت ویزیت‌ها نیز می‌توانند حقایقی را پیدا سازند. آن کارت‌های کهنه‌ای که هنوز نگه می‌دارید، مخاطبانی هستند که شما مدام به آن‌ها بازمی‌گردید. در دنیای دیجیتالی و پر از سروصدا، کارت‌های حق العلاج ابتدا لانه خود را دارند.

تصوری که کارت های ویزیت، در ذهن ابداع می‌کنند شاید مهم تر از مفروضات و مجهولات روی آن‌ها باشد. به هرحال، اگر فقط نام و آدرس شغلی خود را بنویسید اکثر مخاطبان ممکن است معلومات را در گوگل سوال کرده و در تماس با شما قرار بگیرند. کارت شما باید چیزی اغلب از این را تامین کند اما از حد و حدود متعارف خارج نشود. آیا کسی هست که به فکس شرکت شما نیاز پیدا کند؟ آن‌ها ممکن است حتی آدرس پستی شما را هم نیاز نداشته باشند.

طبیعتا اضافه کردن مولفه‌های دیگری نظیر کانال‌های شبکه‌های همگانی معاشرتی و انفرادی اغوا کننده است تا مخاطبان جدید در آن‌ها شما را عقب کنند. اما موقعیت نازل و گران این کار را نیز در نظر بگیرید. گر کسب‌و‌کار شما متجاوز رسمی بوده و توییتر شما چیزی غیر از این است، آن را نادیده بگیرید.

دلیل محبوبیت کارت ویزیت

تجربه‌های ویژه اختصاصی بفرد در کارت حق العلاج می‌تواند صاحب آن‌ها را به مدت طولانی‌تری در ذهن بنشاند. پیشرفت تکنولوژی به نفوس این امکان را داده تا کارت های خود را به نرخ اعتبار اكثر از پیش، شخصی‌سازی کنند. کارتی با مدل سازی و رنگ به‌خصوص معمولا تا مدتی ۱۰ هم پایه بیشتر از مدت كهن و مدرن نگه داشته می‌شود. به این معنی که اگر یک طراح هستید می‌توانید سطح کار خود را به ادوات کارت پول ویزیت نشان دهید.

کسب‌و‌کار ابتدا با ابداع روابط سر و کار دارد. این پیوندها تکیه بر تماس فردی و دلبستگی سریع التاثر دارند که اشیا فیزیکی بهتر از دیجیتالی، منعکس کننده‌ی آن‌ها هستند. به همین دلیل پایان دایم فضایی برای چند کتاب و نوار در قفسه‌هایمان و چند کارت پول ویزیت در کشوهایمان وجود خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی

تاثیر لینک سازی بر روی سئو

یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توانیم سئو سایت خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *